Galleberg

I dag har vi reist til holmestrand til tanten vår, og var der i 5-10 min så kjørte vi videre derfra til bondegård så lå 5-10 min unna tante. Og der var det en kalkun fugl det er den store dere ser på bildet, også var det noen andre der og. Det var to hvite ...

Bursdagselskap her i dag, vi feirer bursdagen til mamma som hun hadde 14juli. Så vi feirer dagen hennes her sammen med familien vi har her. Vi grilla ute og spiste maten inne, for det var melt regn i ettermiddag. Når kl ble 17.15 så begynte det å regne så det var godt vi ...

Bilder fra der eg er no, er så fint her. Har hester så løper på gjorde over oss.. dem er så fine å se på, litt dårlig bilder av dem for de er et stykke unna men kan se at det er noe der. Og en dag så såg vi en gjort løpende over gjorde til he...

Galleberg

I dag tidlig sto eg opp kl 08.30 også pakket vi og vasket hytten til å reise hjem, skulle være ute av hytten til 12.00 men kjørte vel i 10-11 tiden tror eg. Så kom vi vel til galleberg i 13 tiden eller noe, også tok vi inn maten så vi kjøpte i Sverige. I 14...

Halden

I dag har eg stått opp tidlig og stelte meg også reiste vi til sverige i 9 tiden tror eg. Også reiste vi til bake til hytten og rydda hytten, og gikk en tur til stranden, men det blåste litt i dag, men var no fint vær da, seinere på kvelden så tok vi oss en tur ...

I dag kjørte vi tidlig til sverige for å handle og shoppe og kose oss i noen timer. Også reiste vi til hytten vi har i halden til lørdag, kos det hyttetur er så koselig. I kveld så gikk vi ned til stranden å badet og koste oss masse 😊 i morgen ska vi vel...

Holmestrand / galleberg

I dag har vi vært en tur til holmestrand og så på et hus så skal rives vekk, også gikk vi til tante en tur og hun bor i 4 etasje. Der satt vi ute på terassen og spiste litt mat og kake. Veldig fin utsikt derfra så dere ser på bildet. I 3 tiden så tok v...

Galleberg

I dag har det vært overskyet på dagen, og etter hvert så kom solen frem, så har fått sittet mye ute, har nok fått litt mer farge på kroppen i dag, og ikke minst brukt solkrem så eg kjøpte i går så slipper å bli mer sol brent hehe. Er s&#...

Mandag

I dag sto eg opp kl 11.30 og ikke gjort en drit i hele dag, bare tatt en avslappende dag i dag, har sotte litt ute selom være ikke var på topp. Og i 19 tiden i kveld så tok vi en tur til europris å kjøpte litt digg å sånt. No sitter vi å ser på jentene...

Søndag

I dag sto eg opp kl 09 å spiste frokost også var det å stelle seg, for å rekke en tog så gikk 10.26 fra sande til Holmestrand stasjon. Når vi kom dit så tok vi heisen opp til toppen av holmestrand, heisen gikk inni fjellet og opp, var kjempe fin utsikt fra toppe...

Sverige

I dag sto eg opp 07,30 og spiste litt og stelte meg litt, også reiste vi til sverige rundt kl 09.00, når vi hadde kjørt litt så måtte bilen kødde seg så vi var vel ikke i sverige før kl 12, med alle stoppene og at vi måtte stoppe å se hva så ...

Ferietid

I går kjørte vi fra bergen til østlandet på ferie, det var en lang og fin tur. Det var utrolig varmt å sitte i bilen og, så måtte nesten få av oss litt klær. Vi stoppet en del ganger på veien og vi gikk innom en butikk å kjøpte mat og di...

Tirsdag

I kveld har eg sotte ute å tent bål og grilla pølser med familien i dette nydelig være så har vært i kveld.. har stor kost meg, og no så sitter eg i sofaen og ser på tv før legging. Ha en fin kveld videre 😊😊

I kveld har eg sittet ute å tent i bål og virkelig kost meg sammen med familien min😊var virkelig koselig å bare nyte hverandres selskap og ikke minst når det er vind stille og fint ute. Da går det an å sitte ute å bare kose oss masse....!!!! Helt herlig....

Mandagsnatt

Da er mandagen over, i dag har eg ikke gjort så mye anna en å stå opp kl 14.30, slappa av litt også var det å stelle seg litt, så eg fikk gå på butikken en tur, også skulle eg til mamma så har vært der siden hehe, så  sitter i sofae...

Søndag

I dag har eg bare vært inne i dette forferdelige være vi har, sku tro vi har kommet til høsten her jo, er ikke vær til en dritt, er så utrolig kjedelig å ikke få sitte ute å nyte fin være og varmen. Men sånn er det her i bergen,høres jo ut so...

Lørdag

I dag sto eg opp kl 11 og var ikke i seng før kl 03 i natt hehe. Men eg sto no opp kl 11 og stelte meg også tok vi oss en tur til sund å leverte gutten min til farmoren sin, også reiste vi til sartor å var der en stund vi var innom den new yourk butikken så har komme...

Torsdag

Da er det torsdag alt, sitter oss mamma å ser på alsang på grensen. Mange fine musikk der i dag, og ikke minst så er det dagen før mamma fyller år, så i morgen ska eg se om eg finner gave til mamma, men vet jo aldri hva eg ska kjøpe, så bruker altid li...

Mandag

Ny uke og nye muligheter, i dag har eg vært litt ute i det fine været så var i dag å nyta litt sol😊 samtidig så eg har slete litt i dag med enkelte ting, så eg ikke finner noe kur på haha, men håper det finnes en måte å bli kvitt dette p&#...

Søndag

I dag er det søndag og det er den kjedligste dagen i uken, er en avslappende dag det. Sliter litt med smålig svimmelhet i dag, eg er så drita lei av det, men håper det går over 😊 har ikke vært så fint vær i dag så har vært enda en inne dag...

Lørdag

Idag har eg vært oss mamma og bare kost meg i lag med henne, når kl var 17 eller noe så ble eg kjørt hjem av pappa og han tok jo pontiacen så har kjørt den. Gøy det. Og når eg kom hjem så var det å rydde litt også lage pizza til middag. No si...

Fredag

I dag har eg vaska gangen så no er leiligheten ferdig vaska, etter det så har eg bare slappa av før eg stelte meg til å gå på butikken, men det frista lite siden det regner i dag. Men eg kom no meg på butikken til slutt, no sitter eg oss mamma og drikker te og s...

Torsdag

I dag har eg vasket og ryddet gjesterommet så no ble det plass til å gå innpå der haha, no sitter eg i sofaen og ser på film, og bajaso ligger på gulvet å nyter kattelivet der, etter dem har fått litt snop, trodde det var eg så var snopegris hehe men n...

Onsdag

I dag har eg vært hjemme til 14.53 og bare slappa av, hoster fremdeles så våkner tidlig på morningen og er sliten av all hostingen, så fikk eg sove igjen etter en stund, så sto ikke opp før kl 12 i dag. Deilig det når man har ferie og ikke minst når ma...

Tirsdag

Da er stuen og soverommet mitt ferdig vasket, tatt en sommer vask å det trengte det virkelig, vannet var jo så skittent at man sku tro eg aldri gjør noen ting. Så no er leiligheten snart klar for ferie haha, godt å få det gjort. Mens eg er hjemme og har ferie så...

Mandag

Da er det nandag og ny uke, i dag er det over skyet ute, så blir enda en dag inne. Men det gjør ikke noe for min del, da eg har blitt så forkjølet og hoster så mye at eg våkna i dag tidlig av at eg hosta og tårene randt, det er så sykt irriterende det derre...

Søndag

I dag er det inne vær igjen, lurer på om eg får noe farge i år eller om eg må ta solarium hehe, det regner som bare det ute, det er så kjedelig, men eg sitter no oss mamma og koser meg i dette været, ska spise middag her så ska eg reise på butikken f&#...

Lørdag

Da er det 1juli i dag da, hmm så tiden flyr av gårde.. sitter no er å ser på film sammen med søsto, koselig det på en lørdagskveld👍😊 og spiser godis og feiter meg opp litt til uken da det er slanking til lørdag igjen haha, er lov å kose...